HAPPY BIRTHDAY!

2013-05-19 19:10:00 Angelina
» Kommentarer(0) «


Grattis på födelsedagen till mig!
Som alla vet blir bara födelsedagarna tråkigare och tråkigare för varje år som går så jag firade min födelsedag genom att åka och shoppa som vanligt haha. Men idag fick jag jag faktiskt tag på grejer som jag verkligen gillar och har viljat ha jätelänge. Köpte också en ny vagn till Angelina. En jättefin lila, bild finns neråt! Äntligen kan jag sälja min klumpiga jädra vagn haha!
Letade dock efter ett par shorts i varje jädra affär men deras minsta storlek stod ut 10cm i midjan och i benen. Fanns inga som passade men till sist hittade jag ett par på barnavdelningen i storlek 135 som passade perfekt! huh! :)
 
Blev helt kär i dessa hängslebyxor så var tvungen att köpa!
Visst är den underbar? :)
 
Köpte också ett bokalbum till alla mina bilder som kommer
med posten snart :)
 
Här är mina shorts! :)
 
Här är beviset till storleken haha :)
 
Hittade också ett linne som jag blev kär i! :)
 
Billiga bra att ha kläder nu när sommaren är här! :)
 
Angelinas nya vagn! Superfin! :)
 
En docka till Angelina och en filt till vagnen! :)
 
Regnskydd till vagnen behövs alltid! :)
 
Och så lite goda grejer till mig! mums! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback