Bloggen = Bok ?

2013-05-16 14:54:16 Angelina
» Kommentarer(1) «


Jag funderar starkt på att göra min blogg till en bok. För att en dag så kommer jag ju att sluta använda den och då kanske allt försvinner eller nått och eftersom jag började med bloggen när hon föddes skulle det vara jättekul om några år att kunna läsa allt.
Så jag hade tänk att skriva ner alla mina ca 170 inlägg i en bok. Frågan är ju bara få om jag verkligen orkar skriva allt eller om jag bara ska skriva ut alla texter och klistra in dem i boken..

Vad tycker ni?????


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Sandra! Uppdatera mera! :) och lägg gärna ut bilder från när du var gravid på magen:) kram

2013-06-18 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback