Utan Angelina...

2013-03-25 12:56:05 Mina underbara vänner
» Kommentarer(0) «


I lördags lämnade jag Angelina hemma för att åka iväg och fira Angelinas fasters pojkvän Simons födelsedag. Han fyllde 18 så vi åkte in till Angelinas farmor för att fira!
Kändes as konstigt att vara utan henne:(
Det var jättetrevligt att träffa Henriks släktingar och vi satt där ända till 21.00 innan vi åkte vidare hem till Henriks syster för att partaja lite och fira Simons dag. Självklart så saknade jag Angelina jättemycket speciellt dagen efter och frågade mamma "hur går det?" flera gånger haha :)
När jag kom hem på kvällen dagen efter Simons födelsedag så hade Angelina redan somnat för natten så hon såg mig först i morse :)

Tack för en trevlig kväll allihopa och det måste vi göra om tycker jag!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback