Planerna för dagen

2013-03-09 09:18:05 Angelina
» Kommentarer(0) «


Godmorgon allihopa!
Inatt sov både jag och Angelina som två stockar, Superskönt! Angelina sover fortfarande jämte mig. Vill inte lämna ifrån mig henne så att hon ligger i sin egen säng men snart så måste hon ju det annars blir det nog besvär sen... Men det är det mysigaste som finns när hon ligger jämte mig och vi båda snarkar ikapp haha :)
 
Idag ska Angelina sova borta för första gången i sitt liv. Det ska bli spännande, jag tror att det kommer gå bra eftersom hon kan somna nästan vart som hellst när som hellst min lilla prinsessa!
Men som sagt vi ska i eftermiddag åka till min kusin Emma och fira hennes födelsedag. 1 timmas bilfärd sedan blir det altagligen att äta god mat, se melodifestivalen, knarka godis och mysa med hela släkten. Det ska bli roligt att få träffa min kusin, mina mostrar och min älskade syster! :)
 
Bilder från ikväll kommer upp sen! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback