Hem ljuva hem

2013-03-10 19:47:00 Angelina
» Kommentarer(0) «


Nu är vi hemma igen men innan vi åkte hem så hälsade vi på min kusins hästar. Det var roligt men det blåste så sjukt kallt! Angelina behöver bara bli lite äldre sedan kan Angelina för första gången sitta på en häst, och hade tänkt att hon kunde rida Emmas lilla mini ponny Jullan. Fast jag måste ju hålla i Angelina såklart haha kommer nog aldrig våga släppa iväg henne på en häst även fast jag själv vet hur kul det är haha :)

Nu är vi hemma hos Angelinas pappa och vi ska sova över här! Angelina har redan somnat för natten så nu är det bara att roa sig själv.. Hehe
Angelinas faster kom aldrig i fredags men förhoppningsvis kommer hon ikväll så att Angelina träffar henne imorgon när vi går upp. Men Angelinas farfar är ju här och hälsar på så då finns det alltid någon att leka med :)
På tisdag har vi nog planer på att hälsa på min och Angelinas bästa, Michelle. Det ska blir roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback