Hälsat på Michelle

2013-03-12 20:22:43 Mina underbara vänner
» Kommentarer(1) «


Nu har vi varit hos pappa Henrik i två dagar. Vi hade jätte trevligt och mysigt. Angelina har varit väldigt gnällig hela tiden och vilat väldigt mycket men det har endå varit roligt :)
Runt fyra idag åkte jag och Angelina hem till min kära vän, Michelle. Angelina var glad i början men blev sedan övertrött och väldigt ledsen och skrikig :(
Men efter att michelles mamma tog med Angelina ner till deras vardags um och lekte lite så somnade hon och sov då hela kvällen Och då myste jag och Michelle med film och frukter doppade i smält choklad. Super gott!
Tack för en underbar kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

<3 tack själv för idag!

Svar: tack du! <3
sandra jacobson

2013-03-12 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback