Fy vilken natt...

2013-03-08 14:22:32 Angelina
» Kommentarer(1) «


Jag trodde inte vaccinationen skulle påverka Angelina så mycket efter som den inte gjorde det så mycket förra gången men igår eftermiddag blev lilla busan gnällig och man märkte på henne att hon hade ont i benen :(
Men vi gick och la oss runt 21.00 som vi brukar när båda Angelina och mamma är dötrötta haha. Angelina hade 40 graders feber men vi var ju endå tvungna att sova så vi gick och la oss men precis när vi la oss började Angelina kräkas ut över hela min säng och det strutade åt alla håll och kanter! Ush ni skulle bara veta hur det känns när en hjälplös liten bebis kräks och skriker för att hon inte förstår vad som händer :(
Tur att det bara är välling som kommer ut hade aldrig klarat av det där om det var riktig spya, fy fan haha. Då var det bara upp igen och byta sängkläder mm och efter det somnade vi men ungefär klockan 00:30 vaknade hon och skrek, skrek och åter skrek och vi gav henne alvedon men det tog lååååång tid innan det började verka och hon var varm och ledsen hela tiden :(
Klockan 03:30 somnade Angelina äntligen så både jag och min mamma som också va uppe och hjälpte mig somnade som stockar i sofforna och 06.00 vaknade Angelina och ville upp som om det vore en helt vanlig dag...
Men angelina har fortfarande feber och sover för det mesta hela tiden idag. Hon har varit gnällig hela dagen men jag kan förstå henne om man har ont och är konstant varm :(
Men själv är jag pigg som en mört och känner mig inte alls trött medans min mamma nästan är död idag haha :)
Hoppas det blir bättre tills ikväll för då ska Angelina få hälsa på sin kära pappa, faster, farbror, Simon, gammelfarmor och sin farfar <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej fina Sandra! Jag läser din blogg varje dag o tycker du är jätte duktig & mogen för att ha barn! Jätte söt dotter har du :) du har inte lust att berätta mer om hur du kom på att du var gravid o hur det var under tiden du var det:) kanske berätta om hur din mamma o pappa tog de o din pojkvän! Lägg upp bilder från när du var gravid :)
Ps. Funderar på att skaffa barn själv så vill veta lite;) puss o kram! / Sofie!

Svar: Hej du! :)Tack så mycket för alla komplimanger! :)
Jag tror att om du läser mina ''frågor & svar'' så hittar du dina svar där :)
om du fortfarande inte är nojd hehe så är det bara att säga till så ska vi ordna en bättre berättelse men jag tror jag har skrivit om det där.
Jag har inga bra bilder på min mage och inte alls många heller... Men jag ska försöka få tag på fler så att jag kan lägga upp det men det blir nog bara några få tyvärr :(
Tack igen kram Sandra!
sandra jacobson

2013-03-08 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback