Detta köpte jag!

2013-03-19 18:15:00 Angelina
» Kommentarer(0) «


Dagen idag var skit skoj!
Min syster cecilia och hennes kompis kom och hämtade upp mig och Angelina klockan 12.00 och vi åkte till lager 157 i gällstad och shoppade. Trodde inte jag skulle hitta någonting men hittade massa kläder. Vi åt, shoppade, fikade och åter shoppade och Angelina var jättesnäll och gullig hela tiden. Det blåste jättekallt och snöade så man frös ihjäl men det var det värt heh. Jag och Angelina var tillbaka hemma runt 17.00. När vi la oss i soffan så slocknade Angelina dierkt :)
 
Här kommer bilder på vad jag köpte!
Jättesöta svea kläder till Angelina och 3 linnen till mej :)
Dock handlade jag för 1000 kronor men det får det väl vara värt när vissa är märkes kläder haha <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback