Bvc

2013-03-07 08:21:21 Angelina
» Kommentarer(0) «


Godmorgon!
Min älskade dotter sover som en stock och jag är så glad över att jag har en så snäll dotter! Somnar klockan sju och vaknar klockan sju, helt underbart!
Mamma och pappa brukar ta med henne ner om hon är vaken på morgonen när dom gör iordning sig till jobbet och då får jag en timma att sova lite själv. Det gjorde dom idag och det är faktiskt riktigt skönt + att man känner sig super pigg :)

Idag ska vi in till BVC och Angelina ska få sin andra omgång vaccination, två sprutor är det idag, en i varje lår :(
Ush, hon var jätteledsen igår och så ska hon få massa smärta idag också :( Hatar när hon skriker så tårarna sprutar... Hoppas det går bra idag!! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback