Angelinas höga IQ, haha ❤

2013-03-07 13:44:14 Angelina
» Kommentarer(0) «


Nu har jag fått höra detta 3 gånger! :D
Förra gången vi var på BVC och jag berättade för barnmorskan att Angelina lärt sig rulla runt sa hon:
"Oj det var väldigt tidigt!"
 
Sen idag när vi var på BVC så blev hon rädd för barnmorskan och jag berättade att Angelina har börjat att bli rädd för nya människor och då sa hon:
"Oj det var väldigt tidigt så brukar dom bli i lite äldre ålder"
 
Sen berättade jag idag(det gjorde hon förra gången vi var på BVC också) att Abgelina sover som en sten hela natten från sju på kvällen till sju på morgonen och då sa hon igen:
"Oj det är väldigt tidigt och duktigt!"
 
Så det jag vill komma fram till är att min lilla Angelina är en väldigt smart och duktig bebis hihi hon har IQ som superman! Haha❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback