Skrattade!

2013-01-29 10:08:35 Angelina
» Kommentarer(2) «


Önskade man kunde lägga upp filmer här för igår skrattade Angelina på riktigt högt några gånger när det var som roligast och lite av det fick jag på film! Det var Angelinas pappas farmor som fick henne att skratta. Angelina tycker/har alltid tyckt att hon är rolig haha :)
Jag har inte försökt att få Angelina att skratta igen för hon tycker aldrig att jag är rolig haha men sen när hennes pappa vaknar så måste vi pröva om det bara var igår eller om hon lärt sig skratta nu ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skaffa videofyme och lägga upp där ifrån?:)

Svar: Jo det kan jag men vet inte riktigt hur man ska göra :0 :)
sandra jacobson

2013-01-29 @ 11:02:04
Postat av: Anonym

Det går att lägga ut vidoes, ladda ner videofyme eller vad det heter :)

Svar: hur gör man det? :( haha tack för tipset! Det skulle vara såååååå kul att lägga upp mina filmer!! :)
sandra jacobson

2013-01-29 @ 11:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback