Mardrömmar...

2013-01-16 10:37:46 Angelina
» Kommentarer(1) «


Godmorgon!
Idag fick jag äntligen sova ut till 05.00! Så jävla skönt! Va så Jävla trött igår så jag trodde jag skulle börja gråta...
Det händer mig alltid konstiga saker när jag är hemma med Angelina själv. När hon somnade i soffan jämte mig idag och jag också precis hade somnat ''drömde'' jag att det gick runt en svart man här och min kropp sov men jag själv var vaken för jag försökte tvinga upp mina ögon för och kolla vad det var och jag rös i hela kroppen precis som man gör när man blir rädd på riktigt... Det har inget med huset att göra det vet jag i varje fall men sedan jag fick Angelina hamnar jag i något slags mellansovande min kropp sover men jag själv ser och tänker saker precis som det är på riktigt! Jag hamnar någonstans mellan vakenhet och sovande typ och det skrämmer mikoliks mycket varje gång :O Jag försöker alltid tvinga upp ögonen för att kunna se vad det är och det är den läskigaste känslan ever!! Jag pratar med Angelina och nyper mig själv precis som när jag är vaken! Jag tror att det har med att göra att jag själv inte tiktigt ''stensover'' för att jag innerst inne vet att jag har Angelina jämte mig och att händer det något minsta lilla ska jag ju kunna reagera direkt och så... men varför ser jag så konstiga grejer då? Har hänt mig innan då jag sett ett fett äckligt clown huvud på andra sidan fiskakvariumet när jag typ sov om ni fattar... Skiter typ på mig varje gång... :'(
 

Kommentarer
Postat av: Natta

Det kommer gå över gumman, ❤

Svar: <3
sandra jacobson

2013-01-16 @ 12:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback