Inför dopet

2013-01-18 21:59:51 Dopet
» Kommentarer(0) «


För er som har både min Facebook och instagram och läser detta så kan det nog bli fett tjatigt ibland.. Hoppas ni orkar stå ut haha skriv gärna till mig om det är något ni vill jag ska ändra eller så ! :)
Här är alla som har haft dopklänningen, ända bak till 1965 faktiskt. Riktigt häftigt! Angelinas mormor är döpt o samma samt hennes moster, morbror och min moster och kusin :) Resten är min mammas kusiner m.m :) såg klänningen för första gången idag och jävlar vad fin den var! Tror det är min mormor som själv sytt den till och med :D!
Längtar som fan till dopet och älskar att planera inför saker! Gjort inköpslistan, gästlista, ska göra lista och mycket mer!:)

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback