Glädje!

2013-01-01 18:30:51 Angelina
» Kommentarer(1) «


Hur glad man blir när man äntligen efter mer än ett dygn får träffa sin lilla prinsessa igen går inte att beskriva!
Dock har jag tappat rösten så Angelina kände inte alls igen min röst och reagerade inte alls på samma sätt som hon brukar... Men som tur är känner hon igen mina knäppa grimaser och ler gott när hon ser mig hihi ! :)

Här är lite fler bilder ifrån igår! :*
En bild är på mina naglar ifrån igår när jag fixade dom på 'nail icon' i Borås. Dom blev superfina och jag är mer än nöjd även fast det tog en och en halv timma! Hoppas dom håller sig såhär tills dopet!:)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, tänkte på det med dopet, är det bara släkt? eller släkt och vänner? eller öppet för alla? :)

Svar: Självklart är det öppet för alla i kyrkan! :) Men efteråt är det fika med närmaste i en annan lokal :)
sandra jacobson

2013-01-02 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback