Besöker akutmottagningen

2013-01-09 12:04:28 Angelina
» Kommentarer(0) «


Angelina kräktes som en galning i morse igen så min farmor hämtade mamma och sedan mig o Angelina och körde in oss till sjukhuset.
Stackars min farmor säger jag bara! När jag, mamma och Angelina precis hoppat ur bilen backar en bil på min farmors bil i en jävla fart och gör en så stor buckla på bilen att det täckte hela bakdörren! Tur att jag o Angelina hann ut! :O Att vi alltid ska ha sån jävla otur!!
Aja, nu sitter vi i varje fall här på akuten i ett rum och Angelina får nu vätskeersättning (väldigt sockrad saft) i omgångar så att hon inte torkar ut och hon har fått sån sockerkick att hon ligger och är jättego, försöker skratta och ler till allt haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback