Teen Wolf

2013-02-21 15:48:00 Sandra
» Kommentarer(0) «


Hello everybody!!
Sitter här hemma och har verkligen inget att göra... Hatar att vara hemma!
Önskade att någon som har bil och har ledigt kunde typ hämta upp oss så vi både träffar andra och att vi hittar på någon men sånt orkar ju ingen....
I varje fall så har jag kollat klart första episoden utan "teen wolf"! Första avsnittet gick på mtv i måndags och blev helt kär i serien så jag gick in på internet och kollade alla 12 avsnitt, hihi. Det är en varulvs serie för tonåringar men fett läskig, romantisk och lite rolig men väldigt mycket blod och läskigt för att gå klockan 20.00 på tv tycker jag men det kanske bara jag som är så mesig haha!
Men ge den en chans allihopa för ni kommer fastna i den totalt jag loooovar! + att dom som spelar är aaaaas snygga!!!!! Kan säga till er vart ni hittar alla avsnitt m.m om ni är intresserade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback