Göteborg med kusinen

2013-02-14 13:11:00 Angelina
» Kommentarer(0) «


Idag skulle egentligen jag och Angelina hänga med mina vänner Michelle och Emilia till en stor hästaffär i Jönköping, igen haha. Men efter att michelles familj mådde dåligt blev det inget :(

Så istället följde jag med mamma och pappa till Göterborg för att besöka en gammal lägenhet som en gammal släkting hade haft för att kolla hur den såg ut mm. Mina mostrar och min kusin var också där. Det var inge trevlig syn tyvärr :( Men att få träffa min kusin var superroligt och efteråt åt vi på Macdonald's och jättemånga pekade och log mot Angelina för att hon såg så rolig och söt ut haha :) Börjar vänja mig nu med att alla ska kolla in i vagnen och gulla med hennes tjocka kinder haha, Men det är alltid trevligt att folk tycker att ens bebis är söt :)

En gammal bild på min kusin och Angelina men bättre än inget <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback