A6 Center

2013-02-13 19:01:00 Angelina
» Kommentarer(0) «


Idag följde jag och Angelina med min underbara vän Michelle till A6 Center i Jönköping! :) Fick shoppat en massa efterlängtade grejer och det var hur mysigt som hellst. Michelles mamma och mormor var också med och det var jättetrevligt. Ett tag satt dem vid ett fik och busade med angelina en stund så att jag och michelle fick springa runt lite själva också och agelina hade varit jätteglad. Angelina var jättesnäll hela dagen och satt i vagnen och tittade runt. Hon blev övertrött ett tag oh blev jätteledsen med efter att ha gått ett varv runt i byggnaden somnade hon och sov som en stock :)

här är bilder på vad jag köpte och en bild på michelle <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback