Tatuerat mig?

2013-04-01 20:00:00 Angelina
» Kommentarer(0) «


Idag la jag up en bild om att jag hade tatuerat mig på facebook för att lura mina släktingar. Självklart gick folk på det ock min syster blev helt hysterisk på min mamma haha. Förlåt älskade syster du kunde ju inte hjälpa att du inte visste att det var 1 april haha :)
Men som ni förstår så har jag ju inte tatuerat mig för det skulle jag ALDRIG få haha! Jag försökte tjata mig till en tatuering med Angelinas namn på armen som en tidig födelsedags present men icke!
''Inga av dina syskon fick göra det så det får inte du heller, inte sålänge du bor under vårt tak'' får man alltid höra till allt... Jag får väl vänta tills jag flyttat hemifrån då kan min mamma inte säga någonting :)
 
Såhär såg bilden ut som många gick på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback