Mot Borås!

2013-04-01 13:29:41 Angelina
» Kommentarer(0) «


Hejsan!
Idag när jag äntligen är hemma utan några planer på att åka till Henrik haha så ville jag hitta på något med mina föräldrar så nu är vi påväg till Borås! Mamma hatar att åka in dit eftersom hon är i Borås typ 230 dagar om året haha men jag och min pappa tjatade på henne så nu är vi påväg trots allt! :)
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra mer än att jag vill in på Gina Tricot, som vanligt haha men jag har bestämt att vi ska äta på resturang i vare fall. Synd bara att det inte finns några riktiga resturanger där ju…

Här är en bild på Angelina ifrån bilen påväg in nu. Haha lilla plutten har somnat men hon håller hårt om sin leksak ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback