Justin Bieber ❤

2013-04-25 16:59:00 Angelina
» Kommentarer(1) «


Ångrar verkligen med hela mitt hjärta att jag inte åkte på Justin Biebers konsert! Jag hade ju hittat biljetter och allt det var bara det att jag inte hittade någon att åka med…
Och nu efteråt så blir jag bara så jävla arg på mig själv och alla som inte kunde offra en enda jävla dag för min skull och åka med mej!!! Det hade varit den bästa födelsedags presenten någonsin och det häftigaste jag någonsin upplevt kan jag lova och nu måste jag vänta kanske 10 år på att han ska komma tillbaka till Sverige…
Blir bara så.. Aaaaahhh det går inte beskriva med ord hur jag känner när jag ser alla bilder på Facebook ifrån hans konsert och sånt! Blir såååå arg!!!
Någon som vill åka till USA med mej för att se honom?

Nej visste väl det……


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade också hittat biljetter men ingen att åka med .

Svar: ååh så synd :(
sandra jacobson

2013-05-19 @ 21:56:34
URL: http://eviiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback