Angelinas jättepaket!

2013-04-19 19:22:00 Angelina
» Kommentarer(1) «


Idag har jag och Angelina varit hos min farmor. Det var jätteroligt att få komma hemifrån lite!
Vi åkte in till knalleland och köpte en liten present till Angelina som jag kollat på nu i några veckor. Men så idag så bestämde jag mig för att köpa den och det var precis så att den gick in i bilen haha. Den var svin dyr men det var såklart värt det! :)
Sen efter det så kom Angelinas farmor och hämtade upp oss och körde oss hem till Henke och där fikade vi och hade det jättetrevligt och både Angelinas farmor och faster blev glada över att få träffa Angelina :)
 
k
Angelina med sin stoooora present :)
 
l
Angelina ville vara med och bygga upp den hahaha :)
 
Här provsitter hon sin nya lära-gå-stol, hon var jätteglad! :D

Kommentarer
Postat av: berith

den var ju jättetuff

Svar: Ja :)
sandra jacobson

2013-04-23 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback